Na ca se poate !!!

Publicat de Black Water | Etichete: | Posted On 24 august 2009 at 15:14

Am vazut azi dimineata, din pura intamplare, cand schimbam canalele scarbit de aceleasi jeguri de stiri, o trupa romaneasca(da, o trupa ROCK !!!).Erau la un interviu in cadrul emisiunii "Muzica si Muzichie" pe TVR1(cred, nu sunt sigur!).Am ramas surprins cand am auzit ca ei chiar "vorbeste romaneste".Nu imi venea sa cred ca la noi in romania inca se poate face muzica.
Sunt 8 oameni, in urmatoarea formula:
Voce - Anda, Alex (Indianu')
Clape - Johann
Chitara - Tudor
Vioara - Diana
Violoncel - Iulia
Chitara bas - Adi
Tobe - Gabi.



Mai multe despre trupa Tiarra puteti afla aici.
Sper ca v-am convins cat de cat sa mergeti la un concert, sau macar sa intrati pe myspace-ul lor.

Nu uitati sa "rate & comment".

Salutari de la Cluj!

Comments:

There are 0 comentarii for Na ca se poate !!!

Trimiteți un comentariu