Jurnalul unui Muritor sau Viata ca un Sotron

Publicat de Black Water | Etichete: | Posted On 14 august 2009 at 14:43

I

Joi.4 Noiembrie.Anul 1982.Azi m-am nascut.Pasesc timid spre primul patratel de creta al propriului sotron.Sunt doar un bebelus prost.Nu stiu ce e frica, iubirea, invidia sau alte simtaminte inutile.Nu stiu sa vorbesc dar imi exprim dorintele prin scancete de neinteles.Adultii ma privesc ciudat.Unii spun ca ma iubesc, dar sunt sigur ca sunt doar minciuni.Batranii senili, care se plimba prin parc fara o tinta anume, se uita in micul meu "buncar" pe roti numit carucior si se opresc uitmiti in mijlocul aleii ramanand ganditori ore in sir.Fac un salt in viitor.E o zi importanta pentru mine.Am spus primul cuvant:"Tunel".Au fost primele zile ale vietii mele.Continui jocul.

Comments:

There are 0 comentarii for Jurnalul unui Muritor sau Viata ca un Sotron

Trimiteți un comentariu