Grimus.6 baieti isi fac loc pe scena rockului in Romania.

Publicat de Black Water | Etichete: | Posted On 15 august 2009 at 12:06



I-am auzit prima data la radio, crezand initial ca sunt doar o alta trupa straina.oricum, mi-a placut sound-ul lor si am dat un search pe google, ca sa aflu ca defapt suntem din acelasi oras.am ramas impresionat intr-un mod foarte placut ca inca exista romani care POT.au lansat anu trecut albumul "PANIKON", care a fost distins cu premiul "Best Album of the Year 2008".imi pare rau si imi e rusine ca inca nu l-am cumparat(nu l-am vazut prin magazine).inca ii astept cu un concert sa-i vad si sa-i aud live sa imi pot forma o parere despre ei.pana atunci, s-auzim numai de bine.



Check out www.grimus.ro

Comments:

There are 0 comentarii for Grimus.6 baieti isi fac loc pe scena rockului in Romania.

Trimiteți un comentariu